onsdag 21 november 2007

Ett par LO's

Först en som jag redan lagt ut på den andra bloggen, men jag lägger ut den igen. Det var mitt bidrag till veckans skiss den här veckan. Nu har de lagt upp de utvalda alsterna och de är superfina. Jag kom tyvärr inte med den här gången men så här såg min LO ut.


Detaljbild på texten.

Sedan en Lo som jag gjorde till veckans utmaning på Swe scrap den blev inte heller publicerad men jag är så nöjd med den ändå! utmaningen var att scrappa 4 eller fler kort!

Till sist...glöm inte lägga en kommentar i inlägget nedan *pekar neråt* för att ha chans att vinna en RAK. Jag har börjat plocka ihop lite grejer och det blir lite grand! Jag drar lotten efter nio i kväll!

3 kommentarer:

sari sa...

vilka härliga LO,s!! Gillade den rosa extra mycket!!

Marie sa...

klart att man lämnar en liten kommentar! :) Jag gillar dina layouter mycket, lite "freestyliga" och härliga!

Sanna F sa...

Jätte fina layouter!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...