tisdag 20 november 2007

Just det!

Jag har ju inte rapporterat hur det går med viktminskningen! Startade ju för två veckor sedan, första veckan -2kg och den här helgen har jag fuskat massor men ändå gått ner ett kilo. Så hittills -3 kg!
Det går åt rätt håll och det sporrar verkligen till att fortsätta.

Här ett kort på mig April -06....vill tillbaka åtminstone till den vikten!! Ändå hade jag gått upp en del redan här. (sambokilona..)
Hehe...fast..jag har inte mycket till tuttar här!! *s* Graviditeten har orsakat nästan dubbelt så stora!!

Annars har min dag i dag sett ut så här:
  • Öppen förmiddag.
  • Lååång promenad (blev längre än jag tänkt, fick vända för att de grävt upp strandpromenaden..)
  • Mat och bus med Smilla.
  • Dammsugit och skurat på övervåningen.
  • Målat färdigt dörrlisterna och börjat måla taket.
  • Gjort färdigt LO'n till Ett litet ord.
  • Tittat på Desperate Housewives.
  • Till och ifrån suttit vid datorn.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...