onsdag 28 november 2007

Vit LO

Swe scrap hade en utmaning om att scrappa en helvit LO. Jag har funderat länge på att göra en sådan och nu så var det dags!

Det här kortet på Sara liksom kortet på "Min tonåring"*pekar neråt* är egentligen av urusel kvalitet. Sara har tagit det med sin webcam. Men den sopiga kvaliteten blir istället lite häftig!

På "min tonåring" Har jag inte redigerat fotot alls men här har Sara lagt någon misslyckad stjärnram kring fotot och jag har sedan ökat kontrast och ändrat färgen lite. Visst blir det ett häftigt foto?? Det är lite ruffigt och passar verkligen ihop med tonårsperioden!
Nu är det ett par år sedan hon tog fotot och hon sminkar sig inte alls lika hårt längre och verkar mer hittat hennes egna stil nu. Hon har inte behovet av att sticka ut lika mycket längre.

Layouten blev i alla fall publicerad och den hittar ni här. Kolla gärna in det superläckra julkortet som HelensK har gjort helt i vitt!! Så snyggt!

3 kommentarer:

Mette sa...

Såg nyss den här och den är ju såååå himla snygg! Så läcker!
Gillar den massor!

Klart att du får länka till mig!
Jag länkar tillbaka såklart! :)

Kramar
Mette

silwerstar sa...

Jag såg nyss denna på Swe scrapbook och WOW vad snygg den är!!

bitte71 sa...

Jag såg den på swebloggen innan och den är SÅÅÅ snygg - jätteläcker!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...