tisdag 11 december 2007

Ett litet ord #25

Så här blev mitt bidrag till ord 25 på Ett litet ord - ordet var JAG och vad passar då bättre än att göra en LO med mig och Dick!? Fotot är ett par år och ingen vidare kvalitet men jag gillar det ändå! Hehe...Dick är så vansinnigt brun så han syns knappt! Jag är lite avundsjuk på att han har så lätt för att bli brun. Han säger själv att det är en yrkesskada eftersom han jobbar ute så mycket.
Den här gången har jag dolt min text bakom fotot. Men ni får se en liten kik på den!
Jag blev faktisk rätt så nöjd med den här. Kul att göra en LO om oss som inte bara ser romantisk ut med hjärtan och sånt. Som vanligt i dessa tider så gör inte fotot LO'n riktig rättvisa, men jag vet ju i alla fall att den är finare än vad det ser ut här :)


1 kommentar:

Scrapjo sa...

OJ! Vilken ooootroligt snygg handstil du har! (det man ser på närbilden syns tydligt att du skriver grymt snyggt)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...