söndag 16 december 2007

Idag..

  • har vi äntligen fått upp dörrarna i källaren, så nu kan man stänga om sig när man duschar! :) De blev sååå snygga! (De har varit på lackering förut var de bruna, nu är de vita)


  • har jag slått in massor med julklappar! Jag insåg ganska fort att det stod Smilla på de flesta klapparna! :) Kanske inte så konstigt med tanke på att det inte är så dyrt att köpa till henne och det är lätt att komma på vad man ska köpa. Sara kommer inte få så mycket eftersom hon har fått moppen och kommer att få mopedkortet av oss.


  • har jag ringt telia och frågat varför mitt internet är som det är och det visade sig att jag måste ha ett nytt modem eftersom jag beställt digitaltv! Suck!! Det nya modemet är på väg men jag har inte en aning om hur lång tid det kommer ta! Så jag får ha det så här hattigt och konstigt tills modemet kommer. Jag hoppas att det inte tar allt för lång tid. Killen som sålde digitaltvabbonemanget till oss kunde ju talat om det för oss!! :(


  • har jag gjort en LO till veckans skiss. Den här gången vred jag på skissen ett kvarts varv och jag är ganska nöjd med den. Jag visste direkt vilka foton jag skulle ha men först var jag inne på att göra en helt nnan typ av LO men det kändes inte som jag så det blev en lite mer lekfull variant! Använde mig av Love Elsie chipboard frames på den största bilden. Älskar verklgien Elsies saker!!! De är verkligen lekfulla och lagom freestylig för min smak! Jag gillar att tassa omkring på hennes blog för att skaffa inspiration, bloggen hittar du här.

För övrigt så älskar jag de här bilderna på Sara! Glöm nu inte att ta en sväng in til hennes blogg!!! Hon har hunnit lägga ut en hel del med tanke på att hon startade den i fredags! Har tyvärr inte lyckats få henne börja scrappa än men det kommer nog. Hon är i alla fall ganska intresserad av det jag gör och hon är duktig på bild och hon är ganksa pysslig av sig. kika på den kudden hon sydde förra terminen inför en tävling här i stan. Med den vann hon tävlingen där förstapris var ett par vattenskidor.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...