lördag 22 december 2007

Idag

Idag har vi firat denna underbara tjej som blir 15 år!!
Gå in på hennes blogg och säg grattis!
Då blir hon såååå glad!! :

Vi var och hade födelsedagsfika hos Saras pappa.

Smilla och Saras hund, Mixa, kom väldigt bra överens och pussades hela tiden!! :)

När vi kom hem därifrån ville Smilla öppna den julklapp Dick fått från sitt jobb.

(En bordsgrill)

Sedan var jag sååå sur för att jag inte lyckades med granen så jag var tvungen att försöka en gång till, det kändes som att granen hade besegrat mig men jag fick min revanh och nu har jag en sån här hemma!!

Fast ärligt talat vet jag inte om det var värt det men man måste ju testa!


Annars har jag handlat den sista maten och de sista julklapparna idag!
Skönt!!!
I morgon ska vi till Dicks systerson och fira minijul.
De har köpt ett gammalt hus i Skänninge så det ska bli kul att se hur det ser ut hos dem.

1 kommentar:

Linda sa...

Det blev ju en jättefin pappersgran. Verkligen

http://lindawashere.blogg.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...