lördag 8 december 2007

Inne en snabbis..

...för jag borde verkligen sova!! Är supertrött och vill låta sambon sova på morgonen för en gångs skull i morgon bitti. Han kan behöva det!
Ville bara berätta att jag kom på 8:e plats totalt på utmaningresan!! Åkte upp en bra bit med min andra plats och jag är ganska stolt. Jag känner att jag senaste tiden har utvecklats massor, jag vågar ta ut svängarna och jag har mer och mer hittat ett sätt att arbeta som jag gillar.

Och jo, det har inte funnits mycket tid till att skapa den här veckan men det har jag gjort ändå...men tyvärr inget jag kan visa än!

Förresten...någon som vet varför min blogg helt plötsligt är på engelska??

1 kommentar:

Aase/ängel60 sa...

Visst är det kul att se sin egen utveckling och du är verkligen duktig tycker jag. Grattis till en så bra placering....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...