torsdag 20 december 2007

Min gran har barrat!

Jaha...tydligen så går det bara att göra den där granen om man har scrappy glue och det har ju inte jag så en herrans massa remsor har lossnat under natten, och jag tror att granen blir förpassad till papperskorgen. :( Nåja jag vet ju i alla fall hur jag ska göra nästa gång men det lär inte bli förrän nästa år för nu har jag helt enkelt inte tid till att vara pysslig mer innan julafton.

Jag använde som tur var bara spillbitar när jag gjorde granen.


tog några närbilder på granen igår innan det hade lossnat massor och så här färgglad var den!




idag ska jag in till stan ochäta lunch med en kompis och kika lite efter julklapp till min älskade sambo (har inte en aning om vad jag ska köpa!!) Sedan ska min bror vara lite barnvakt till Smilla medan jag handlar all julmat.

Idag kommer också Saras pojkvän från Uppsala, han ska vara här till på söndag. Sara fyller 15 år i morgon!!! Glöm nu inte att gå in och kika lite på hennes blogg och lämna gärna en kommentar också, då blir hon såååå glad!!

förresten...nu har min arbetskamrat skaffat blogg också. Jag har lett in henne på scrapbookingens bana och nu även tjatat på henne att hon ska skaffa blogg. Hoppas hon lägger ut många fina alster nu!! Kika gärna in där...det är hon som är Veronica i min länklista!

2 kommentarer:

Scrapjo sa...

Cool gran, kommer du visa hela? Bilden är tagen på bron som går över kungsgatan här i stan och ut över strömmen.

Aase/ängel60 sa...

Häftig gran..... Vad du är påhittig. Nu är et äntligen jullov!
Så härligt. Kram o GOD JUL... Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...