onsdag 6 februari 2008

En sån liten ängel

Ännu en LO. Jag är i högform!!! Nu testade jag 12 x 6 och det känns helt ok. Jag blir färdig mycket fortare än vad jag brukar i alla fall! Den här hade jag tänkt till tidningen Scrapbooking mm. De har en lift man ska göra som ska vara inne senast på söndag. Men när jag hade börjat med den insåg jag att jag inte visste vad hälften av alla saker hette och de är ganska noga med att man skriver upp och med allt material så jag gjorde den bara till mig själv istället. får se om jag gör liften eller inte. Har ett par alster inskickade till dem men det är tydligen supersvårt att få något publicerat. Jag har i alla fall inte fått något svar än. Jag struntar nog i att skicka in i fortsättningen. Det räcker att jag skickar till tävlingar och utmaningar på nätet. Då får man ju svar snabbt och sedan kan man lägga ut den på den egna bloggen.

just nu sover Smilla och jag håller på att göra en lift av en av Cattis LO's. Kika in här för att se hennes LO och massor av roliga utmaningar!!

1 kommentar:

Aase/ängel60 sa...

Vilken lite söt ängel på en färgsprakande LO.
Har inte testat formatet än....
Kanske dags? Har nu gjort vad du bad mig om, häxan finns numera på bloggen.... :=)
Kram kram AA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...