tisdag 19 februari 2008

Idag

Ikväll tänkte jag försöka komm i säng hyfsat tidigt. Av någon anledning blir det ALLTID supersent. Jag är som Alfons Åberg innan jag går och lägger mig...Jag ska bara...
Till slut är klockan över ett på natten.
Dick är ända uppe i Vemdalen och jobbar den här veckan så han är riktigt lååångt borta och det känns lite tomt här hemma. Både för mig och för Smilla.
i förmiddags var vi ett gäng som var ute i lekparken. Vi hade med oss kaffe och barnen satt i sandlådan och lekte. (Nåja, Smilla somnade efter en halvtimme) Det är ju inte klokt att det är mitt i vintern egentligen!
Dick har i alla fall snö där han är. Det var över metern där och de hade fått sicksacka mellan renar på vägen upp i går! För mig känns både tanken på snö och renar nästan surrealistisk!

I morgon kommer några kompisar hit och äter frukost vid halv tio. Sedan ska Smilla in till tandläkaren och efter det ska vi på Wigors kalas. Så det blir fullt upp!

I kväll har jag gjort en LO till Veckans skiss och i går och idag så har jag gjort mitt tävlingsbidrag till Stellas och vet ni...jag är faktiskt supernöjd med den LO'n!! Men jag tror att chansen att vinna två gånger på raken är ganska liten men ja ghar betalat tävlingkitet och jag vill i alla fall skicka in ett bidrag. Om inte annat har jag gjort en LO som jag är väldigt nöjd med!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...