torsdag 6 mars 2008

Mina Gäst-DT alster till Stellas

Nu ligger de ute på Stellas blogg så då kan jag visa dem här! Det blev fyra LO's av Stellas marspaket! Och jag lovar...jag har material kvar!! Jenny på Stellas har ju lärt sig hur jag brukar scrappa så givetvis ville hon utmana mig med den här uppgiften. Färgerna är helt annorlunda mot vad jag brukar använda. Först blev jag helt förskräckt och funderade på om jag skulle kunna muta moma att göra mina LO's :) men sedan tog jag tag i det hela och är ganska nöjd över resultatet!

6 kommentarer:

Lisbet sa...

Jag gillar verkligen din stil...så befriande..

Puman78 sa...

Å så härliga LOs du har fått ihop.
Du lyckas alltid så bra att hitta harmonin i dina kreationer.

Sannasmamma sa...

Underbara!!! =D

Hannut sa...

Underbara, gillar din stil att scrappa.

Millan sa...

Dom är helt underbara,vilket inte förvånar mig, för jag bara älskar allt du gör!

carina sa...

Så himlans jätte fina blev dom, ja visst var det lite kluriga papper, dom är ju varken i din eller min stil, men jag tycker vi lyckades väldigt bra ändå!!=)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...