måndag 10 mars 2008

Tråk...

Just nu är jag så uttråkad. Jag saknar Dick så mycket. Han har varit i Vemdalen och jobbat sedan förra måndagen och nu börjar det kännas som att han varit borta hur länge som helst. Varje kväll innan läggags går Smilla fram till dörren och trappan flera gånger och gnäller lite. Det är som att hon väntar på honom (eller Sara som är hos sin pappa den här veckan). Snart kommer jag också vandra fram till dörren eller trappan och gnälla!Nåja, han kommer hem onsdag natt så det är snart!

Är lite tråk när det gäller mitt scrappande också. Vill prova något nytt, scrappa på annat sätt eller något. Jag vet inte, just nu känns det som att jag låst mig i "det färgglada facket" Inget ont i det för jag gillar ju att scrappa färgglatt men jag önskar jag kunde variera mig mer.
Har i kväll suttit med en Lo som jag tänkte skicka i till tidningen men allt har gått fel, jag har kladdat med färg, det var svårt att få till foton och dekos och allt...jag är väl för trött. Men jag tänkte skicka in den ändå, i slutänden blev jag ganska nöjd ändå. Nu ska jag gå och lägga mig. Funderar på att ta en helt datafri dag i morgon. Vill göra en hel del utmaningar och jag vill hinna göra ett par LO's till tidningen och någon till Inkywings. Så..inget forum i morgon!! Och inget bloggande!! Jag ska eventuellt bara ut och kika på bloggar för inspiration!

Natti!!!

4 kommentarer:

silwerstar sa...

Datorfria dagar är bra att ha ibland! Man kan ju lätt annars bli sittandes vid datorn längre än vad det var tänkt *vissel, vissel*
Jag känner igen det där med att det känns som om man fastnar i vissa grejer i scrappandet ibland. Då brukar jag försöka härma någon som har en annan stil än mig, och sen brukar det landa nånstans mitt emellan. Lärorikt tycker jag! :-) Kram på dig!

silwerstar sa...

Du har blivit taggad! Kika i min blogg: http://silwerstar.blogspot.com/2008/03/taggad.html

Millan sa...

Nyfiken på vad du hann pyssla ihop på din datorfria dag! :)
*kram*

Lilo sa...

Titta! Nu är det bara timmar kvar tills din Dick kommer hem! =) Jag har ialla fall scrappat lite idag, men sedan har jag mest pysslat vovven. Känns som om all min tid går åt till djur just nu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...