lördag 5 april 2008

Linslus och ungen hos kungen

Gjorde ett par LO's till Meritexells utmaningar på hennes blogg.
På båda är det bilder från Öland i somras.
Jag är inte supernöjd med dem men de duger. Är i en liten scrapblock just nu tror jag.
Håller på meed en Lo som blir supersnygg och jag hoppas bli färdig med den i kväll, men den är till en tävling så ni får vänta med att se den
och så har jag gjort en till Inkywings som jag lägger ut ikväll.
Har mycket med sjukt barn och jobbet just nu. Niorna gjorde nationellt prov i engelska i fredags så jag har massor att rätta. (Givetvis har jag TVÅ nior!! )
Ha en skön lördag!
/MissMian


4 kommentarer:

Yvonne sa...

Inte nöjd? Tycker dom är jättefina! Härliga färger!

Tack för din snälla kommentar!

Trevlig helg!

Lilo sa...

Superläckra! Du är bara knasig om du inte är nöjd! Precis så snyggt som alltid!!!

jenny sa...

Jaha, då ser man att man har fått STOR konkurrens i Meri's tävling ;)

Jätte härliga LO's... särskillt den med tre bilder (har redan glömt titeln *haha*)

maxell sa...

"Ungen hos kungen" - vilken härlig rubrik och härlig sida!

Underbart att du hinner med så mycket trots jobb och krasslig dotter. Kanske du kan beama över lite tid till mig med? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...