torsdag 17 april 2008

Min ansökan till Stellas

I dag fick jag mitt mail från Jenny på Stellas! Jag kan fortfarande inte riktigt fatta det! Så otroligt många som sökte! Och så får lilla jag chansen!

Det var helt ok att lägga ut de alster jag sökte på i bloggen så här kommer de!
Den första är efter skissen...

Sedan skulle man skicka två som på ett bra sätt representerade ens stil och jag försökte att inte tänka allt för mycket när jag gjorde den men jag ville i alla fall ha fokus på fotot. Den ena blev lite "lugnare" och den andra är lite mer galen.

MAn skulle dessutom altra något och jag har så gott som inte altrat något, först funderade jag på att altra min IKEA låda "moppe" men så kände jag att det kanske inte riktigt är min sak (även om jag fortfarande har planer på det).

I stället gjorde jag ett bordsalbum med bilder från min barndom i.

17 kommentarer:

Lilo sa...

GRATTIS!!! Jag fick ett mail från Jenny på Stellas om vad den nya DT:n hette och fattade inte att det var du förrän nu. *rolling eyes* GRATTIS!!! VAD KUL! =)

Monika sa...

Meeen så fina!
Jag förstår ännu mer att du blev vald! Lika glada loer som alltid.

terese sa...

grattis!!! så snygga grejer du gjort!!! :-)

Örnen sa...

GRATTIS!!!

Hannut sa...

Grattis! Förstår att de valde dig, jättefina verk. Ha det bra! Kramar//Hanna

Malvina sa...

hej o grattis till ditt uppdrag som DT hos Stellas. helt klart en värdig vinnare. Du gör massor av fina saker.

Nick sa...

Grattis Grattis

annika5064 sa...

Stort GRATTIS! Ursnygga layouter!
Annika

Mette sa...

Nu förstår jag ännu mer att de valde dig!!!! Dina alster är bara så läckra!

Kram
Mette

Yvonne sa...

Men så UNDERBARA alster! klart som korvspad att du fick jobbet!! :-D

Cissi sa...

Vilka härliga o spralliga layouter! Helt underbara hela bunten!:D

Aase/ängel60 sa...

Grattis grattis många gånger om. Vad jätte kul!!! Inte konstigt med de underbara LO du gjort.....
DU är grym på att scrappa tuffa LO
Kram Aase

Pampam sa...

Grattis!

Susanne H sa...

Grattis!!! Dina layouter är fantastiskt fina så jag förstår att de valde dig.

cilla sa...

GRATTIS! Kanonsnygga layouter.

fialoppan sa...

Superläckra alster! Stort grattis!

Cattis sa...

GRATTIS!!! Underbara och härliga alster! Klart du vann! Du är ju bara såå bra!=D

Kram/Cattis

http://kathis.blogg.se/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...