tisdag 15 april 2008

Ny Lo och vinnare av PIF

Allt om scrap forumet har en scrapliftarstaffet och jag har gjort en lift av en av qurin's LO's. Den ser ut så här..
Och min Lo blev så här!


Och nu mina damer...

Sara fick dra två lotter men jag orkade inte trixa med att fota det och
lägga in här utan ni får helt enkelt lita på mitt ord..

:)

Vinnarna är...

-

-

-

-

anna

och

cissi!!!

Grattis tjejer!

Jag har cissis adress men jag vill att anna mailar mig sin adress
min mail adress är mianspost@gmail.com

Så kommer det snart ett litet paket på posten men ni får nog vänta ett litet tag, jag väntar på att en del gobitar ska dyka upp i min brevlåda först!

5 kommentarer:

Cissi sa...

Tjoho!!! :D.. va kul att jag vann PIF:en.. väntar med spänning. Så snygg din lift blev också.. kanonsnyggt med cirklarna i cirkel sådär:D

Cecilia sa...

så jättefina du gör..

Yvonne sa...

Vilken härlig tolkning!!

~Karin~ sa...

Hej! Åh, vilken härlig lift av min LO!! :) kram /Karin

cissi sa...

TUSEN TACK, MISSMIAN!!! Idag damt det ner ett helt underbart PIF-paket i min brevlåda.. massa godis där att frossa i! :D
Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...