söndag 27 april 2008

Somrig LO

Har insett att jag har en hel hög med underbara papper som bara skriker efter att bli använda! Jag har ibland lite svårt att bara scrappa utan utmaning eller tävling men det har jag gjort när jag har haft chans i helgen.


Här är resultatet!
Jag har massor med bilder från semestern förra året som jag vill scrappa.
På den här bilden sitter jag på en underbart vacker plats på Solliden och ammar Smilla.
Jag har använt mig en del av Daisy D's serie Wondelland vilket är en underbar serie men samtidigt är det lite svårscrappade papper.
Fick i helgen också reda på en underbar hemlighet som inte alls har med scrapping att göra men jag är inte säker på att jag får tala om det...så jag väntar lite med det..

7 kommentarer:

Monika sa...

Åååå jag vill ha sommar nuuuuu!!!
Underbar och glad som alla dina loer.

MEN. Fram med hemlisen nu!
Är du med barn? (frågar jag alla som har en hemlis, oavsett ålder och kön)

bitte71 sa...

Åh, så underbar: blir alldeles jätteglad av den!
Ja, jag undrar också: ska du ha bebis eller? *nyfiken i en storstrut*

Jozebelle sa...

Det var verkligen en LO som får en att skina upp, gkädjande färger...MMMMyyser. Jag vill också ha sommar nu!

cecilia sa...

har kikat igen och nu ska vi se om jag posta min lilla rad.kanske gick det inte förra gången för då hade jag spritpenna..färgerna är underbara.sommrigt och härligt

Lisbet sa...

LJUVLIG.....

alexandra-lindgren sa...

vilken härlig :)
jättefina färger och former. wow!

maxell sa...

Otroligt läckert. Jag gillar verkligen gult! Å Daisy Ds serie är bara för rolig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...