fredag 25 april 2008

TGIF

Thank God It's Friday!!
Ja lite så känns det nu. Har så otroligt mycket på jobbet och jag känner att jag inte hinner med mig själv riktigt. Men jo...jag scrappar..lite i alla fall! Har en på g som jag inte kan visa och sedan har jag lite mer hemligheter som jag kan avslöja på tisdag. *ler hemlighetsfullt*
Min pappa flyttar tillbaka till Tranås idag efter att under många år bott i Idre och sedan Ludvika. Det känns ganska bra att ha honom lite närmare eftersom han börjar bli rätt gammal.
Så nu hjälper Dick honom att bära och det kommer köras flyttlass på flyttlass nu under helgen.
Ha en riktigt skön helg nu ute i vårsolen!

1 kommentar:

Monika sa...

Men hallå! Sådär får du inte säga!!! Vaddå för hemlis??? Fram med det nu annars killar jag dig under foten eller något!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...