torsdag 10 april 2008

Utlottning


I går fick jag min underbara PIF av Johanna /Silwerstar i brevlådan! Tack Johanna, jag kommer verkligen att få användning för allt det underbara du skickade!!


För er som inte vet vad en PIf är så kan jag berätta att det står för Pay It Forward. Med andra ord, Johanna hade en utlottning i sin blogg och skickade iväg till de som vann utlottningen och nu ska vi som vann i vår tur lotta ut en PIF! Så lämna en kommentar i inlägget här innan måndag 14 april så är ni med i utlottningen av min PIF!

20 kommentarer:

Anna G sa...

tar gärna en lott till PIF och hoppas på tur!

Puman78 sa...

Åh, en PIF va kul. Jag tar självklart en lott =)

Sannasmamma sa...

Hoppar in och tar en lott!! =D

mia.t sa...

Jättesnygga DT-LO's du gkort!
Jag chansar gärna på en PIF.

kram mia

Lisbet sa...

Jag har opererat mig och har inte åstakommit så mycket på sistone. Men nu känner jag att jag behöver inspiration så jag kör en ordentlig blogrunda för att titta om du skapat något nytt eller hittat på något annat som ger mig inspirationen tillbaka.

Ha en underbar helg

maxell sa...

Jag har aldrig varit med i det här PIFfiga förut. Dock gäller samma regel som för allt annat här livet, dvs att nån gång ska vara den första. :) Därför hakar jag gärna på.

Anonym sa...

Hejsan!

PIF - vad spännande. Jag vill gärna ta en lott!

Hälsningar
Hellen
(Allt om scrap)

Tezzan sa...

Vilken kul idé... Jag tar gärna en lott =)....

Anna sa...

Ohhh! va roligt! Jag tar gärna en lott! *hoppas*

Cecilia sa...

måste ju passa på att ta en liten lott jag med.passar även på att önska dig en goer helg.

Cissi sa...

Klart jag vill ha en lott oxå :D

chalin sa...

Då kommer jag också och tar en lott, PIF är alltid skoj :)

~Karin~ sa...

Roligt med PIF, jag tar gärna en lott :)

Ha en skön helg!

Hannut sa...

Ja, en PIF då vill jag vara med!

Nuttis sa...

Jag vill gärna vara med på en piff.
Mysanpysan på fl och scrappiz.

Lilo sa...

Mycket snyggt som vanligt i din blogg! Kan inte förstå hur du bara får ur dig så mycket fint! =) Jag tar gärna en PIF-lott också!

Lotta sa...

Ja, jag ger mig inte.....NÅN GÅNG ska jag väl åxå kunna vinna en pif:) Så jag tar gärna en lott:)
Så mycket snyggt det fanns i din blogg.

Hannak sa...

Vill också gärna ha en lott. Piffandet är ett bra sätt att hitta nya bloggar att inspireras av - och nu har jag hittat din!

bitte71 sa...

*norpar en lott* Och insuper lite inspiration samtidigt! Du rockar fett som sonen brukar säga:-D *fniss*

Nathalie B sa...

Jag tar gärna en lott :D *Viftar vilt med händerna* :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...