söndag 25 maj 2008

Dagen igår, idag och mina underbara tjejer!!

Hej på er alla ute i cyberrymden!
Dagarna rusar på. Igår var jag i Tenhult på Hildas Rum när hon hade öppet hus! Jag har inte varit där innan och tänkte passa på nu. Dessutom var Marie (mer känd som bitte71) där och hade demo och det ville jag inte missa! Gillar verkligen allt hon gör! Givetvis var vi tvugna att föreviga vårt möte och så här blev det! Hmm...ja...jag vet att jag är kort!!!



När jag kom hem därifrån, mycket gladare och lite fattigare så var jag sååå scrapsugen så det har blivit tre LO's sedan dess.

Den första är till en lifttävling i skaparlustens blogg. Man skulle lifta en av Mettes underbara LO's och så här blev min LO.

När jag såg S.e.i's nya underbara papper fick jag en idé i huvudet som jag fullföljde när jag kom hem. Två Los i samma stil, en på Sara och en på Smilla.
Tyvärr har mina foton på Losen senaste tiden blivit urusla!

När andra jublar över ljuset så svär jag då jag vant mig vid att fota inomhus med mina spotar som ljus. Nu blir Losen helt plötsligt gulaktiga!!
Lovar att de är myckeet snyggare i verkligheten!



Idag har jag blivit firad med kaffe på sängen och jag fick strumpor av Smilla och Sara (läs Dick)!! Hehe...åh så jag skrattade! Det stod världens bästa mamma på dem och vet ni..jag behövde verkligen strumpor!!
Jag sa till Dick att Smilla kommer köpa en slips till honom på fars dag!
Sedan fick jag dessutom underbara kaffekoppar av Sara!
Vi har varit hos Dicks mamma och firat henne och sedan har vi grejat i trädgården hela eftermiddagen.
Så skönt med sol!!!

7 kommentarer:

LadyDi sa...

Läckra layouter. Min favorit blev den sista!

Ewonne sa...

Smilla layouten är ju sagolikt vacker! ♥ De andra är ju också jättefina, men den var outstanding!!!!

eldh sa...

Vilka härliga LOer du har gjort! / Elin

Mette sa...

VAd kul att du har hängt på min tävling! DIn layout är så fin. :)
De andra layouterna är också såååå himla fina.

KRam
Mette

bitte71 sa...

Åh, de är ju helt underbara!!!!!!! Fick med mig de papperen (eller ja, jag fick välja vilka papper jag ville) som DT-saker hem - men nu kommer jag ju aldrig att kunna göra ngt snyggt av dem *prestationsångest*
Vad som inte är lika underbart är den där rödmosiga människan som står jämte dig på kortet hos Hildas rum *blä*

Aase/ängel60 sa...

Underbara Lo som vanligt. vad duktig du är tycker jag. Dessa var lite mindre färg glada men ack så vackra.
Kram kram Aase

Angelika sa...

Å va underbara LO´s du gjort av de supersöta pappren! verkligen superfina!
Stämde det du mailade om så jag mailar väl dig under dagen, tack för din ärlighet!
Det va så kul att träffas i lördags och jag hoppas vi gör det igen!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...