torsdag 22 maj 2008

Jag - en flyttfågel???

Just nu sprder det sig som en löpeld mellan bloggarna... listor på var man har bott..oj..oj...oj här kommer min list!

Akvamaringatan - Göteborg
Edsleskogs Prästgård - Edsleskog utanför Åmål
Klövervägen - Åmål
Storgatan 13 - Tranås
Storgatan 40 - Tranås

Flyttade hemifrån...alla ställen i Tranås om jag inte skrivit annat..
Västra bergsgatan
Strömsholmen
Erik Geetes gata
Västra Bergsgatan (igen-annan lägenhet)
Vasagatan
Mildvädersgatan
Vårbruksgatan
Västra vägen
Skyttegatan
Hagagatan
Östra Vägen
Nygatan
Missionsgatan
Mossebogatan - Sommen utanför Tranås
Och nu...
Allmänningsvägen - Sommen

Oj...det är alltså 20 Ställen på mina snart 37 år!!
Jag tror att jag är släkt med något vandrande folk!!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Haha, ja det kanske stämmer *ler* Jag tänkte bara titta in för att tipsa dig om att titta in i min blogg. Någon har blivit utmanad *ler* men jag säger inte vem *visslar frenetiskt* Hoppas du får en trevlig helg!
Kram

Lilo sa...

Hit och dit... du har minsann flyttat mycket! =) Ha en härlig helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...