tisdag 20 maj 2008

Mina första DT-los till Stellas

Det är lite nervöst men här kommer i alla fall mina första Lo's gjorda med det underbara DT-paketet jag fick av Jenny. Jag fick papper från My Mind's Eye- serien Just Dreamy och de passar mig perfekt!!! Jag gick verkligen igång på dem! Så här kommer resultatet...

Allt som finns på LOsen finns givetvis hos Jenny på Stellas. Hon har fått in så otroligt mycket nyheter att man får nästan svårt att välja något!! Man vill ha allt!!!
Även här ser ni att jag blivit nykär i pärlflossen, den var inte med i DT-paketet men den kommer från Stellas och jg har precis köpt upp ett litet lager med olika färger.


14 kommentarer:

Monika sa...

Men attans vad du har skapat! Och precis alla är det liftvarning på! Så mycket snyggt...

carina sa...

super duper fina allihopa!!! Kram

Aase/ängel60 sa...

Åh vad fina LO, gillar ditt sätt att använda pappren, så tufft ch läckert. Tack för komplimangen :)
Vad kul att du gillar älskade ängel, min favorit ocskå......
Kramen en stor, Aase

alexandra-lindgren sa...

ja, Hildas rum lät inte fel. Tyvärr bor jag inte i Ödeshög längre, jag flyttade till hudiksvall förra sommaren! annars hade det varit jättekul!
Förövrigt gillar jag verkligen sättet du har använt pärlfloss på! skitsnyggt!

CamillaE sa...

Läckert färggrant!

Elin sa...

Skulle kunna skriva en hel roman om alla olika detaljer jag fastnade för på dessa layouter! Hittade hur mycket som helst som jag tyckte om. Grymt snygga!

Angelika sa...

Å wow! Vilka underbarrt fina LO´s! Du är ju bara sååå duktig!
Men du va roligt att du kommer!! Japp jag mailar en beskrivning, det är inte svårt att hitta hit! :-)
Hörs på mailen då!
Kram

Linda - www.knorrigt.com sa...

Wow så mycket snyggt! Vad du har varit produktiv! :)

Lilo sa...

Wowsing vad snygga!!! Allihopa!!! Och pärlflossen gör du supersnyggt med!

Lisbet sa...

Nu blev jag här ett stunf och bara har titta runt. Tyckte inte det var så länge sedan jag var här men ser ständigt nya som krusiduller och små detaljer. Snyggt...

Sofia sa...

Wow vad mycket snyggt du gjort har helt missat din blogg tidigare men nu hamnar den i blogglistan.

Mette sa...

Gaaahhhh de är underbara allihop!
De kommer att bli såååå nöjda med dig!

Kram
Mette

Jessica sa...

Herregud vad mycket du har hunnit med att göra! Och superfint är det alltihop! Jag gillade särskilt världen är så stor.. men allihopa är superfina! Och tack för kommentaren i bloggen, det värmer!
Kram

Tezzan sa...

Dina LO:s är helt underbara. Nu finns min scraplift av ditt verk i min blogg. Kika gärna in!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...