söndag 4 maj 2008

När livet börjar om

Swe bloggen hade som månadstema i April att scrappa utifrån Temat "Livet börjar om på nytt"
Jag kände direkt att jag ville hänga på den utmaningen och visste precis vad jag skulle scrappa om. Det blev en Lo med ganska mycket text som handlar om hur det är att bli mamma igen eter 15 år. Färgerna och stilen är inte riktigt min vanliga stil men jag blev supernöjd med den och idag publicerades den på Swe bloggen.
På fotot är Smilla bara några minuter gammal.

14 kommentarer:

silwerstar sa...

Underbar! <3

Ewonne sa...

Helt fantastiskt vacker är den ♥♥
//Ewonne

Aase/ängel60 sa...

Finns bara ett ord.....
Kram Aase

Cattis sa...

Underbar!!!


http://kathis.blogg.se/

Susanne H sa...

Superfin!!

Puman78 sa...

Den är jätte fin. Jag förstår att det var en omställning att få barn så långt i mellan. Jag tyckte att det var läskigt och lite omtumlande efter 7 år.

Scrapjo sa...

Allt du gör blir verkligen läckert! Allt :) Du är sååå duktig! Älskar att besöka din sida, det är så otroligt inspirerande. När jag kommer hem igen och har tid att scrappa, då ska jag in och lifta eller inspireras av nåt här, så det så!

Lisbet sa...

Tack för titten....

JISSES...hur snygg är inte denna här - gillar fjärilen också.

Mette sa...

Den här layouten är helt underbar!
Så himla vacker...

Kram
Mette

MonicaO sa...

Hej hej, inne och smyger i din blogg och tittar på alla fina LO du gjort.

Monica

Barbara sa...

This layout is stunning!

jeanettew sa...

Jag säger bara WOW WOW WOW!!!

Kram Jeanette

Lene sa...

Så underbar. Du har fått fram bilden så klart. Allt annat finns där bara som en inramning!

carobalou sa...

bravo pour cetet page... j'adore les tons que tu as choisis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...