fredag 6 juni 2008

Bakis...

Jaha...idag är jag sååå seg! Vi hade kommunfest igår. Stort baluns i parkahallen med inhyrd trollkarl, John Houdi (missade jag...vi var fortfarande på förfesten då), After Shave med sin show Cabaret Cartwright och ett coverband. Det var skoj men jag lider idag. Jag går så sällan ut numer och jag dricker sällan några mängder så i dag straffar det sig verkligen.
Jag missade bussen hem och fick vänta i evigheter på taxi!



Borta bra men hemma bäst!



Nu behöver jag inte gå ut på ett år igen :)


Veronica och jag posar lite!


Idag blir det lugnt, ska bara softa och ha det gott. På måndag ska Dick operera sin vänstra hand för karpaltunnelsyndrom. Förra våren opererade han den högra handen och det gick bra men han blir ju lite handikappad ett tag framöver.

Snart är skolan slut och jag kan njuta av min ledighet!

Glöm nu inte att anta min utmaning!
Den hittar ni här!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...