söndag 22 juni 2008

En massa nytt!

Under helgen har jag scrappat massor!
Känns lite lagom efter allt firande och ätande att sitta i lugn och ro och klistra och klippa.

Det blev två bidrag till midsommarcropen på Svensk Scrapbooking.
Den första är gjord efter en skiss som Fnyz gjort. Jag valde (för en gångs skull) att göra en väldigt avskalad LO.
Tyckte att fotona framhävdes så mycket då och jag gillar den supermycket.
(Hihi...ser nu att jag har fått med en tvestjärt på Lo'n..fotade ute...)

Den andra var till en utmaning att scrappa en förstoring.

Sedan har jag hunnit med att göra tre Lo's till bloggpartyt också.

Den första är till Tirres liftutmaning. Kan bara påpeka att jag blivit inspirerad av att använda det gröna pappret ihop med lila av en Lo som Silwerstar hade med i tidningen senast.

Den andra är efter en skiss som Lilo utmanat oss med!


Och den tredje är efter en skiss som leamon gjort.



Så...det var allt för idag...lämna gärna en kommentar och ha det gott!

10 kommentarer:

Lilo sa...

Vilka fantastiska layouter!!! Och söta foton på Smilla. Jag gillar verkligen hur du scrappat efter min skiss och där är Smilla ursöt på bilden! =)

monica sa...

Du är verkligen grym!!! Ursnygga layouter!

Aase/ängel60 sa...

Vad mycket snyggt, en liten ny stil tror jag för dagen....
Bra att utmana sig själv att inte göra lika jämt för då vore albumen tråkiga.....Kram Aase

ULLA sa...

Helt underbara LO:er. Älskar dina färgkombinationer och uppläggen. Favvisen blev ändå den runda, med hatten...

JEN sa...

Härligt att få så mycket fint gjort!! =)

ScräpEmma sa...

Vilka fina LOsar!!!! Fastnade direkt för den med hatten...den är så läcker!
Har prövat på pärlfloss, tycker det är så kul grej, men jag har så svårt få det å sitta (osynligt o snyggt - å där det ska...). Kan du dela med dig av ditt knep???

Puman78 sa...

Helt underbara.
Älskar den till lilo, vilken färgexplotion =)

Caroline sa...

Vilka underbar layouter!

Linda - www.knorrigt.com sa...

Oj vilken massa layouter du har hunnit med i helgen! Jättefina! :) Och jättesöta foton. Kram

Ulrica... sa...

Gud vad du hinner med! Du är såå asbra!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...