lördag 28 juni 2008

Ett par bloggpartybidrag till!

Åh så kul det här bloggpartyt är!!!
Nu har jag gjort 11 utmaningar och jag hoppas att jag hinner ett par till!
Just nu är jag verkligen i scrappartagen!

Först ett bidrag till Elisabeths skiss.
Jag vred skissen och jag använde mig av en förstoring som jag från början hade tänkt till en av utmaningarna på Svensk scrapbooking, nu blev den istället til den här utmaningen och jag blev ganska nöjd.
Nästa är till en materialutmaning Mahlin har.
Den här Lon gillar jag verkligen och jag bara älskar ugglan !!

3 kommentarer:

ScräpEmma sa...

Så fina LOsar!!! Som alltid...:-) Tittar ju ofta in för att beundra dina alster, men är dålig på att lämna kommentarer.... Måste oxå tacka för tipset om klistret till pärlfloss, det är ju kanonbra!!
Tittar snart in igen...
Kram
/Emma

poohtra sa...

Hej ! Vad fint du gjort !
Ska fixa iordning mina LO´s så jag kan lägga upp dem på bloggen !
Kul att träffas !
Hoppas vi ses igen !
Ha en skön sommar och pyssla lugnt !
Kramis Petra

Lilo sa...

Jättefina, så klart! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...