fredag 27 juni 2008

Glöm nu inte!!

Nu på söndag ska jag till Hildas rum på scrapträff. Det ska bli sååå kul att sitta ihop med andra och scrappa lite!
Jag tänkte att jag skulle ta med mig och göra ett par av utmaningarna i bloggpartyt då. Glöm nu inte att göra alla olika utmaningar...ni hittar länklista till alla som är med HÄR!
Ni har ju helgen på er att hinna med lite bidragen ska vara färdiga på måndag.

Min utmaning är ju att scrappa i dessa färger...

Jag har ju innan lagt ut veckans bidrag på säöndagar men nu får ni hålla er med den sista uppladdningen till på tisdag och sedan kommer jag och Sara förhandla lite så jag räknar inte med att vinnaren kommer vara utsedd förrän i slutet på nästa vecka.

Ha det nu så gott och scrappa lugnt!!

3 kommentarer:

Aase/ängel60 sa...

Tack för att inte vara ensam... Får ibland fullständig panik på mig själv med alla kläder :=)
Pappren är från kaiser, syster- yster har dem ishopen, visst är de läckra!!!???
Kram Aase

Puman78 sa...

Nu har jag fått ihop ett bidrag till din utmaning. Det blev verkligen en utmaning då man inte brukar använda sig av den kombinationen.

Här finns mitt bidrag
http://bp2.blogger.com/_TPUuzOy-J7U/SGZGCUn5yOI/AAAAAAAAAxQ/AacNXvod1Ew/s1600-h/Bild+237.jpg

Metal_Minish sa...

Ah, att jag inte såg detta tidigare... TxT Så härliga färger ju~
Kanske hinner... om jag skyndar mig riktigt mycket. XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...