måndag 30 juni 2008

Tävlingsbidrag

Har under dagen knåpat ihop ett bidrag till scrapperiets skisstävling.

Den är gjord med dessa underbara Kaiser papprena jag köpte igår. Ibland blir jag sååå trött på mig själv för att jag scrappar färgglatt och jag vill ju så gärna försöka ha en bredd i mitt scrappande så den här gången blev det en annorlunda MissMian LO. Men jag gillar den!!
Sedan har jag säkert inte en chans att vinna ändå. Vinner ingenting just nu..i och för sig är inte det hela grejen men visst sjuttsingen vill man vinna ibland!!???


Förresten så har Stellas öppnat sitt forum nu!!!
Ni hittar det här!
Det är främst till för tävlingar men ni hittar också alla DT-alster där i galleriet! Kika gärna in..jag har lagt upp de nya DT-layouterna jag gjort! ni bara MÅSTE se en Lo som Mia J gjort..Den heter MR Biggles och är såååå underbar!
Lägger upp mina DT-alster här i bloggen i morgon...den hrä gången har jag till och med gjort ett par kort!

4 kommentarer:

Zarah sa...

Nä duuuu vad snygg!!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Vad skoj det var att ses igår och du gjorde ju så mycket fint, härliga färger och kul dekos! Denna LO är vrålsnygg, me like!
Hoppas att vi syns snart igen!
Ha det Finemang!
Kram,
Lotta/ FruH ( som av Petraso kallas galenpanna....)

Mette sa...

Men du!!!! Den här är ju bara sååååå himla fin! Jag älskar den!

Kram
Mette

Hedvig sa...

Så snygg! Men du, man ska inte säga nåt i förväg ;)
Jag håller på och experimentera med pastellfärger, som tidigare har varit ett STORT no-no för mig! Så man kan ju ändra sig ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...