fredag 4 juli 2008

Kolmården

I onsdags kopplade vi på husvagnen och åkte till Kolmården.

Det var smidigt att ligga på campingen och lösa ett två-dagars kort till djurparken och Safari parken. Vi hann se massor utan att vara för trötta. Smilla var verkligen i sitt esse och manundrar ju lite vad hon tänker. Hon sa vovov om alla djur hon såg så hon trodde väl att alla var hundar! :)
Det nya Tigerworld de har är superfint och nu kommer man ju riktigt nära tigrarna. Vi hade en superstor tiger som stod och tittade på och precis på andra sidan glasrutan. Jag kan ju säga att jag funderade lite på hur pålitlig rutan är men jag antar att det ska väldigt mycket till för att den ska spricka. Smilla var helt betagen! Och Sara som verkligen fotade hur mycket som helst!

Jag lät Sara stå för det mesta av fotograferandet men lite bilder tog jag i alla fall.


Här ett foto på Smilla inne hos getterna.


2 kommentarer:

Lilo sa...

Vilket urgulligt foto! =)
Jag har utmanat dig i min blogg! ;)

Cissi sa...

Var ni inte och såg Marcolios delfinshow.. är lite nyfiken hur den är. Urgulligt foto föresten! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...