söndag 20 juli 2008

Tre till

Här kommer tre layouter till som jag gjort till the Nook. Men nu blir det inga fler.. :)
Nu håller jag istället på med att göra ett par andra utmaningar. Om några dagar åker vi iväg en sväng på semester så jag vill hinna scrappa så mycket som möjligt innan dess. :)

Den härlayouten gjorde jag till en journaling utmaning. Älskar fotot på Smilla och Sara! Kolla in Smillas min :)
Den här gjorde jag till bongo. Jag valde en rad där man skulle ha tre foton eller fler - dold journaling - ett ord i titeln och ingen cardstock.
Vill öva på att använda mer foton, det blir oftast bara ett foto på min layouter...

Den sista är gjord till en svart/vit utmaning där man fick ha max tre färger på dekorationerna. Hade bara det här svart/vita pappret och givetvis passar det med zebrabilden Sara tagit.

Ha en skön söndag och kludda gärna dit en kommentar, ni ska veta hur mycket jag uppskattar era kommentarer, men tro inte att ni bara måste säga hurrarop utan kom gärna med kritik!

20 kommentarer:

Puman78 sa...

Den först layouten är ju verkligen underbar och vilket foto.
Jag tycker det var kul att se en lite mer diskret, harmonisk layout från dig som inte är bara en massa färg.

layout nummer 2 är ju super härlig i färgerna och även den lite mer naken, men gillar upplägget helt klart.

Layout nummer 3 tycker jag var härlig på det sättet att både pappret och kortet smälte in så bra i varandra men inte så att fotot försvann, sedan var det snyggt med lite färgade dekos som lyste upp.

Har tyvärr inget negativt att komma med.

Zarah sa...

Jag vill nog faktiskt bara komma med hurrarop om dessa LOs. Måååånga såna. Du är verkligen HELT fantastisk - verkligen, verkligen. TACK för all inspiration du sprider!!

Asksvart sa...

Gillar verkligen den sista layouten med Zebrorna på =) Hel läcker...

Lilo sa...

Underbara alla tre! Men på olika sätt! Översta är sååå fin och ovanlig i färgerna från dig. Den andra är såååå du! Med glada färger! Det gillar jag alltid. Och så sista... härlig med papper och foto i ett på något sätt (mönstret).

Linda sa...

Jag är fullkomligt förälskad i den översta layouten, den är helt fantastisk på alla sätt och vis! Kortet är helt underbart och upplägget är en fröjd för ögat! Du är grym!

AnnaG sa...

Jag har ingen negativ kritik heller gillar verkligen alla tre lo´s! Ses vi på träffen i linköping 13-14:e sept?

kram Anna G

Eva Andersson sa...

Alla 3 lo:na är snygga, men själv fastnade jag helt klart för zebrorna! Häftigt med pappret i bakgrunden till fotot.

Jessica sa...

gud vad du skapar och står i! Superfina layouter! Jag tyckte zebralo:n va superhäftig! s häftigt att kortet och pappret nästan smälte ihop! Sen tänkte jag bara meddela att jag liftat en utav dina layouter och den ligger i bloggen (hoppas att det var okej) För du ska veta att du är en stor inspiration!
Kram

lambisoft sa...

Vilka härliga LO:s! Gillade dem alla!

Linda - www.knorrigt.com sa...

WOW så snygga!! :) Sååå läckra!

Mette sa...

Gillar allt tre hur mycket som helst. Men den översta är det något speciellt med. Den är så fin och kortet på dina töser är så fint! Sen är ju jag svar för svart-vita foton. :)

Ulla sa...

Helt underbar, första LO:en. Hjärtat kommer in i idéboken på en gång. De andra är också fina, men det är ju inte ovanligt. DU har ju gjort dom....

Jessica sa...

ojdå, glömde jag att skriva in min bloggadress.. ops, det var verkligen illa ;) Men det är som du sa, håller man till på AOS så hittar man till varandra tillslut ;)
Kram
p.s. ska försöka komma ihåg att länka till mig *ler* d.s.

Jessica sa...

nu tänker jag bara meddela att jag inte glömde, men att den faktiskt inte dyker upp.. hmm.. väldigt konstigt... menmen, nu vet du ju var jag finns *ler* www.jessicascrapping.blogg.se

Kram igen ;)

sandra sa...

Oj oj så mycket fint det finns att titta på här.
Läckra färger, helt underbara LO:s.

Kram sandra

Tezzan sa...

Åh. vad fint. Den första är ju bara så fantastisk...

ElinÅ sa...

Alla tre är ju såååå fina!!!

bitte71 sa...

Jag gillar verkligen ALLA dina bidrag som du gjort, har inget negativt att komma med - det är helt sant!!MEN de jag gillar lite mer av alla bidragen till CC är nog...hmm den med zebrorna och den till journalingutmaningen. Du är en sann inspirationskälla, det vet du eller hur? Jag blir så glad av alla dina färger och läckra detaljer *varm i hjärtat*
Jag ska inte till Hildas ngt mer som jag vet om just nu.
Kram!

Ewonne sa...

Jag är så superimponerad av dina layouter!! De är helt fantastiska allihop! Du står i en klass för dig själv tjejen!!

Det är en ny crop på gång i september, bara så du vet ;)

Nathalie B sa...

SÅ SNYYYGGGGAAA!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...