måndag 14 juli 2008

WDY vecka 29

Här kommer mitt bidrag till v29 i We dare you. Den här gången skulle vi scrappa om Var vi växte upp men det behövde inte vara rent fysiskt var vi växte upp. Jag scrappade dock om Edsleskog utanför Åmål där jag spenderade mina barnår. Fotot är taget på trappan till huset och det är jag som sitter i mammas famn och brorsan (Lasse) som står framför mamma.

Just nu experimenterar jag väldigt mycket när jag scrappar och de senaste layouterna (som jag inte kan visa än) är väldigt annorlunda för att vara jag men jag gillar att byta lite stil och testa olika saker. Blir otroligt inspirerad nu när jag vandrar omkring på olika bloggar och forum.

8 kommentarer:

ElinÅ sa...

vilken snygg LO! ska ta tag i samma utmaning imorgon tänkte jag.
Du har fått en liten award i min blogg:)

Zarah sa...

Så otroligt LÄCKER!!

ScräpEmma sa...

Vilken jättefin, en!!! Och det är ju så kul att prova sig fram :-)

maxell sa...

Fräckt. Såna där gamla foton är så härliga och du har fått till det så skönt med den scrappade omgivningen.

Mette sa...

Underbar layout!
Kanske ska man ta och rota fram lite gamla kort...

Tack för dina ord inne hos mig!

Ulrica... sa...

Underbara LO.s du har gjort, har inte hunnit kika in på ett tag! Har du nvänt stämplarna som du vann i min utlottning?

Ha en bra dag, kram

Lilo sa...

Snygg LO!!! =) Visst är det så? Jag gör likadant. Kikar i bloggar, tidningar och annat och får nya idéer. Någonstans tror jag ändå man ser att det är jag som scrappat, även om jag provar nya saker! Man måste ju få utveckla kreativiteten lite då och då. =)

Nina sa...

TOKLÄCKER layout!! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...