söndag 14 september 2008

8 layouter och ett kort!

Under scrapträffen gjorde jag totalt 8 layouter och ett kort. Ska fota dem och lägga in dem under veckan som kommer. Är supertrött och supernöjd med helgen!

TACK alla underbara arrangörer och tack alla underbara scrappare som varit med på träffen. OCH snälla underbara Jenny TACK för allt den här helgen!! Jag har världens bästa DT-mamma och jag är så stolt att representera Stellas!

Kan lägga in en layout så länge som jag gjorde till Magdas scrapfeber....avfotningen av layouten är värdelös men ni får stå ut.

3 kommentarer:

ScräpEmma sa...

Ååååhhh.. Är precis och tittar runt hos dig, och så kommer den här underbara LOsen ... Den är helt fenomenalt underbar... *suckar hänfört* Ska natta nu, men ser väääldigt mycket fram emot kommande uppdateringar, med helgens skörd :-)

Linda sa...

Det var så otroligt roligt att få träffa dig och lära känna dig lite, samt se din skapar process eftersom du är så grymt duktig!! Jenny är inte min DT-mamma, men jag kan ju ändå hålla med om att hon är en underbar person, hon gör en verkligen superglad med sitt glada och trevliga sätt och är så lätt att prata med :) Tack för sällskapet i lördags, verkligen supertrevligt :D

teres sa...

Åhhhh denna är så suveränt snygg. Jjag har ju haft förmånen att se den live o det är en sån LO så man vill packa ihop allt man har o tradera bort hela högen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...