lördag 27 september 2008

Hipp hipp hurra och så en liten söt vovve...


Idag var vi hos brorsan och firade hans 39 åriga födelsedag!
Grattis på dig Lasse!
Du är bäst!
Lite extra kul var det att min underbara brorsdotter och hennes sambo var där också!

Jag är med i en fotoswapp på allt om scrap och jag fick två fina foton från elsamaja som jag skulle scrappa. Hennes sötis till vovve är här nio månader och nykammad inför sitt första frisörbesök. Jag är ganska nöjd med layouten även om den är lite naken...men den ser bättre ut i verkligheten. Och jag är supernervös om hon ska gilla den eller inte.




9 kommentarer:

ScräpEmma sa...

Klart hon kommer att gilla den!! Den är kanonfin! Men visst är de ju alltid finare i verkligheten, och speciellt den typ av cardstock som du använt ser lätt "tråkigare" och blaskigare ut på bild - när man har originalet bredvid, vill säga... Vi ser ju bara hur läcker den är - du och Elsamaja ser hur läcker-läcker den är :-).

Lilo sa...

Grattis till brorsan! =) Klart Elsamaja kommer gilla din LO! Den är jättefin!

Ulla sa...

Klart hon kommer att gilla den, är ju kanonfin..

LillBlomman sa...

Jättehärlig lo! Hon kommer att bli kanon nöjd! Gillar att det är fart i den och fägkombon! Kramen!

alexandra-lindgren sa...

Åh, vilken söt hund hon har! :)
Jag tycker verkligen att du lyckades med layouten. det måste inte alltid vara massor av dekorationer och smått på layouten. Lite "naket" är fint! :)
kram

Poohtra sa...

Vilken härlig Hår Boll ! Vad är det för stjärnor du har på den ?
Hoppas allt är bra med dig.
kramis Petra

Ulrica... sa...

Härliga, lekfulla los! =) Verkligen aåå fina!

Ha det gott, kram

teres sa...

Hon kommer gilla LO´n den är superfin!

elsamaja sa...

Skulle jag gilla den!!!
Nää, jag gillar den inte, JAG ÄLSKAR DEN!!!
Jag beundrar ju alla som kan göra dessa LOs med mycket luft i, men får inte till det själv, så det här kunde inte bli mer lyckat, att du har gjort den precis på det viset...herregud människa, den är ju helt UNDERBAR!!!!

Kramar i massor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...