fredag 19 september 2008

Lite gott och blandat...

Tjoho ! Hoppas att ni har det bra så här på fredagskvällen!
Här har vi sjukt barn igen så det har varit en tuff dag. Dels har Smilla hög feber och dels så har hon gjort illa sin högra fot på något vis så vi var på sjukhuset idag...men vi fick väl egentligen inte något svar på hur illa det är där heller. blir det inte bättre med foten innan söndag så åker vi in akut till Eksjö. Vi fick remiss till röntgen och det kommer kallelse nästa vecka! (vår lilla stackars snurpa kan ju knappt gå :( )

Jaja...det är dagens sjukvård i ett nötskal.


Det har trots det blivit en del scrappat och det finns ju inget som triggar igång inspirationen så som att ha varit på träff OCH köpt nya papper!

Först ut är veckans bidrag till We dare You. Vi skulle scrappa om vad vi samlade på och om vi inte samlade på något skulle vi scrappa om det.
Jag är verkligen inte en samlare så det var svårt för mig den här veckan men till slut kom jag på hur jag skulle göra och så här blev resultatet!
Fotot har jag hittat på Internet och visst är det sött!!??

Nästa layout gjorde jag för ett tag sedan till Scrapbookbutikens skisstävling och nu såg jag att de har lagt ut den i bloggen så då är det ok att jag visar den här.
Jag bytte ut cirkeln på skissen till en stjärna (ÄLSKAR min Silhouette!!!) och jag har också sytt en hel del på layouten.

Till sist en layout "bara för att".
Jag ville göra en efter en av mina egna skisser och just nu är jag lite glad i att skriva ut bilder i plånboksstorlek och då passade den här skissen perfekt! Glöm nu inte att gå in på Stellas Forum och kika på de olika skisserna och utmaningarna som finns där!


Alla layouterna är fotade inne nu på kvällen så kvalitén är inte den bästa men ni får stå ut! (Jag gör det knappt...)

7 kommentarer:

Ulrica... sa...

Verkligen jättefint, jag blir lltid såå sugen på att scrappa hårt när jag har hälsat på hos dig! =)

Ha det bra i helgen trots er sjuka lilla sessa! =)

Kram

ScräpEmma sa...

Som vanligt helt fantastiska!!! Och vilken kul LO, med hamstern - både bilden du hittat, och titeln :-) Och nej - jag fattar fortfarande inte hur du hinner få ihop SÅ mycket och SÅ snyggt!!! (???)

Hoppas Smilla mår bättre snart, och att ni får kollat upp foten...vet hur sjukvården (inte) funkar. Min mellanflicka vaknade dan före 2årsdagen, med två kilo xtra vätska i sin lilla kropp - och läkaren på vår v-central bad oss avvakta (!!!) Jag ringde sjukhus på annan ort efter det samtalet och hon blev inlagd på stört.

Ulla sa...

Du är helt makalös, hur hinner du??
Hamster-LO:en är ju för go....

Ha nu en bra helg och hoppas Smilla kryar på sej...

Cattis sa...

hahahaha...Den är ju så klockren och så kul! Din hamsterLO!!

Och alla dina andra alster är så härliga!

Hoppas sötisen kryar på sig!

Kram!

Tezzan sa...

Vilka fantastiska layouter du gör... Gillar särskilt det lilla charmtrollet.

Teresa sa...

Otroligt fina scrappings! Hoppas Smilla blir bra i foten, stackarn. Det var kul att se er dar pa Willys for ett tag sen. Jag ar tillbaka i London igen nu.
Ha det bra!

Mia sa...

Wow! Superfina LO:s!!! :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...