måndag 15 september 2008

Lite layouter

Här kommer lite layouter från Linköpingsträffen...

Under helgen har det varit massor med utmaningar på träffen och på lördagen började jag med en lift. vi skulle lifta en av Zarahs layouter och så här blev min LO. Jag blev ganska nöjd med den även om det kanske inte är en typisk MissMian LO.
Johanna / Silwerstar vann den utmaningen med en superfin LO !!

Den andra utmaningen jag gav mig på var ett kort men det kan jag inte visa än.

Tredje utmaningen var en kitutmaning där man skulle använda sig av minst fyra saker ur den goodie-bag vi fick. På min layout kommer spetsen, tagen, hjärtarna och det blå pappret ur goddie-bagen.
Ledsen..men jag kommer inte ihåg vem som vann den utmaningen men tror det kan ha varit AnnaG som vann den?

På söndagen hade vi en skiss att utgå ifrån och först gjorde jag den här...

Men jag blev inte nöjd så jag gjorde den här istället och lämnade in...

Vilket tydligen var ett bra val eftersom JAG VANN!!!!
Jag blev superglad eftersom det fanns 45 andra superfina bidrag!!
Jag fick välja vinst från ett bord och valde boken Scrapbooks Trends.

Sedan var det en kortlift som jag inte gav mig på...hade mer lust att scrappa layouter.

Sista utmaningen för helgen var en teknikutmaning där vi skulle ha med, minst fyra mönstrade papper, plast, band, brads och något stämplat. Jag lånade en underbar stämpel från Gel A Tins från Teres (gulliga du!!!) och min layout blev så här.

Och kan ni tänka er...JAG VANN den med!!!

Så..allt som allt är jag supernöjd med helgen! Inte bara för vinsterna utan för allt! Underbart sällskap vid bordet första dagen, Silwerstar, Scrapjo, Goselosan, Mahlin och lille Ville!!

Andra dagen hade jag sällskap av Teres, Mia och lille Otto!

Jag har massor mer att visa upp men jag får ladda upp lit ei omgångar. Har gjort en del till Magdas scrapfeber mm.

21 kommentarer:

Jozebelle sa...

Alla var fina men favoriten bland de alla hos mej är Vilka polare...

Grattis til vinsterna!

Linda sa...

Jag har ju haft lyckan att få se nästan alla IRL, men jag måste ju säga att den nedersta som du vann med igår (den oranga) är helt fantastisk!! Den är jag totalt förälskad i! Du är ju bara för grym!!

Linda - www.knorrigt.com sa...

Såååå fint, grattis till vinsterna! :)

CillaT sa...

Åh jag tycker alla är underbara!! Inget fel på upp och ner, du hade säkert vunnit även om du valt att ställa upp med den! Älskar dina detaljer med rivna och veckade hörn här och där.

silwerstar sa...

Stort grattis till vinsterna!! :D Du fick ihop en massa läckra layouter!♥ Tack för en mycket rolig dag, jag hoppas att vi ses nästa träff igen! (det börjar ju bli tradition nu liksom ;D) Stora kramen!!

ULLA sa...

Grattis till vinsterna, inte konstigt att du vann. Du gör så häftiga grejer. Är så snyggt med dom rivna kanterna, men det veckade hörnet är det liftvarning på.

Ammi sa...

oj vad mycket fint du gjort, kan inte bestämma mig för en favorit, gillar alla :-)

Aase/ängel60 sa...

Åh vilka fina, du har ändrat lite stil just nu tror jag :) Gillar den längst ner.... så läcker
Kram aase

Angelika sa...

Wow va mycket fint du gkort den jag va här inne sist!!
kan förstå att du vann me de underbara LO:erna, du är verkligen superduktig!
Verkade varit en jätterolig träff, kul :-)
ha det got!
Kram

Puman78 sa...

Super Grattis till vinserna och vad härligt att se en massa nytt i din blogg att inspieras av och avundas.

Ha en trevlig vecka!

Cecilia sa...

jag älskar den där fina LO upp och ner..så härliga färger.man blir så glad..

Lisbet sa...

Nu ska jag komma ihåg men inser redan nu att jag har glömt..men jag provar.

Jag gillar verkligen färgmättnaden i den första LO´n. Sedan LO´n med de brända kanterna är helt ljuvlig.

De andra tror jag att jag får ta i forumet - måste ju få se dem igen..

teres sa...

Grattis, grattis, mycket välförtjänt, de är helt underbara. Var ute en liten kortis o spanade på allt fint som låg på tävlingsborden o dina stod helt klart ut. Det var en supertrevlig dag när vi fick dig till bordsgranne :)!

elsamaja sa...

WOW va mycket snyggt, men den absoluta favoriten är då "vilka polare" sååååå vacker!!!!!
Den första "vacker vy" är också underbar, ja alla är det men det går ju inte att komma ifrån att det finns vissa favoriter.

Grattis till vinsterna, det är klart att det är roligt att vinna.

ScräpEmma sa...

Åh, så fina!!! Allihop!!! Som vanligt :-) Kan inte ens se en favorit, tycker alla är helt fantastiska!!!
Och grattis till vinsterna!! :-) Mycket välförtjänta!! :-D

Mahlin sa...

oo.. tack själv för ypperligt sällskap. precis som johanna så hoppas ja vi ses igen nästa träff =) .. Vilket flyt du hade på söndagen.. så mycket snygga LO´s. Grattis till alla vinsterna!

LillBlomman sa...

Wao så mycket snyggt! Förstår att du knep 2 vinster!! Den sista blev favoriten, men alla är kanon! Låter som en urkul helg!! Kramen!

Lilo sa...

Jisses människa! Du måste ha varit helt tyst hela träffen när du hann skapa så där mycket! Jag får nog gå i lära hos dig tror jag. Den sista layouten blev min absoluta favorit!!! =)

Kilallen sa...

Oj Oj Oj!!! Otroligt fina LO´s.
Verkligen jätte fina!!

Zarah sa...

Heeeeeeeeeelt fantastiska alster!!!

Anna G sa...

Du var verkligen kreativ och scrappade massor fint under helgen och så värd vinsterna! Det var så roligt att få träffas irl! Du är hjärtligt välkommen hit till lilla Mantorp på nån av våra träffar om det skulle passa någon tisdag.

kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...