torsdag 18 september 2008

Mina feberlayouter

I helgen som gick hade Magdas scrapfeber och jag hann med tre layouter till de olika utmaningarna.

Den här gjorde jag till utmaningen att scrappa rörelse.


Den här gjorde jag till utmaningen att scrappa stillhet.

Och den sista (som jag visat innan, nu bättre dock bättre fotad...) till kitutmaningen.
Blev sååå glad när jag såg att den här layouten ligger på Magdas "framsida" nu!

Håller just nu mest på att scrappa lite hemligheter men tänkte ge mig på WDY i kväll eller i morgon...

4 kommentarer:

ULLA sa...

Vilka underbara LO:er. Den första har ju bara för härliga foton :).
Den sista gillar jag verkligen overlaysen, för det är det eller?

silwerstar sa...

Wow vad snygga layouter Marie!! Nu blev jag tokinspirerad, tack! :D

yes sa...

MMMMMMMM hit kommer jag att återvända!! Gillar verkligen din stil, färgval etc och inte minst - massor av inspiration!

Monika sa...

Men så mycket vackert du skapat! Du är helt otrolig! JAg skulle vilja kommentera varenda lo men jag skulle få sitta här resten av natten för så vackra är de.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...