tisdag 16 september 2008

Ännu en uppdatering..

Här kommer ytterligare några layouter som jag inte visat tidigare. Stellas hade en tävling på lördagen och en på söndagen nu på Linköpingsmaran. Där skulle man lifta en av mina layouter. Inför träffen gjorde jag lite olika som hon kunde välja mellan och här kommer först de två som vi inte valde ut!


Sedan kommer den som deltagarna på träffen kunde lifta på lördagen och vinnaren där blev Mahlin men en helt otrolig layout! (Hon har tyvärr inte lagt ut den i bloggen än...)

Och här kommer den som man kunde lifta på söndagen. Då vann Martina (vet inte om hon har en blogg...hojta till i såna fall ni som vet..) med en superfin LO.

Jag tycker själv att det är kul att lifta, eftersom man kan inspireras på så olika sätt och det var superkul att se när andra liftade det som jag gjort även om jag blev lite orolig först på lördagen att ingen skulle vilja lifta mig...
Förresten!! Nu har Stellas fått in de nya Basic Grey papprena!! Jag bara älskar Off Beat!! Så snygga !!
Dessutom har hon lagt upp alla vinnare till fyrklövern och sommartävlingarna så rusa in och kika!!!

14 kommentarer:

malwa sa...

Gillar verkligen den vi fivk lifta på lördagen - så läckert med svart och orange! Och den översta... Mmmm... Du gör så snygga saker!

Monika sa...

Underbara allihopa, precis som alltid. Min favorit är så klart Pure Love, det kunde du inte gissa va???

Lilo sa...

Nej men lägg av nu! Hur mycket har du skapat??? Och jag bara ett julkort på en hel helg?? Nu gråter jag nästan. ;) Fast det är ju svårt när man ser allt fantastiskt du gjort! Nya papper sa du? Måste genast kika in!

Poohtra sa...

Oj, oj, oj vad DU har varit flitig. Själv har jag inte scrappat på flera veckor ! Det är ju inte bra...
Ha det så gott.
Kramis Petra

ScräpEmma sa...

Men söta människa!!!! HUR mycket hinner du tillverka - och HUR snyggt blir det inte??? Jag menar - trots kvantiteten är det ju en enorm kvalitet!!!??!!!
Jag är övertygad om att du oxå trollar med knäna!! ;-)

Har scrollat upp, och scrollat ner...scrollat upp...och scrollat ner *suck :-)*

Måste titta lite till :-)

mahlin sa...

ooo så mycket snyggt du hann med att göra.. du är ju effektiv damen och snyggt blir det.. jag har äntligen uppdaterat min blogg nu med..

annica16 sa...

Jättefina LOs. Jag lyckades att vinna tredje pris i lördags och det är jag väääldig glad för.

Ha det bra!

Anonym sa...

Så himla mycket fint du gör hela tiden. Du är så bra! :)
Nu längtar jag verkligen att få sätta mig ner i lugn och ro igen och scrappa lite!

Mette sa...

Anonym... Det är jag det! :)

Ulrica... sa...

Verkligen jättesnygga lo.s! Du är grym! =)

Ha en bra dag, kram

Maria S sa...

HÄRLIGA färgglada alster!!!!

lillis70 sa...

Jag tycker att det var så många jätte fina lo's här! Jätte kul att se!

annica16 sa...

Hej,

Tack för kommentaren i min blogg. När jag hade din fina LO att utgå ifrån så spirade inspirationen.

Ha en skön helg,
Annica

alexandra-lindgren sa...

åh, så mycket snyggt du har fått ihop!
Martina har ingen blogg tyvärr! Måste genast rusa in och titta på de nya papprena :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...