tisdag 30 september 2008

Tisdag kväll...

...och jag är helt slut! Just nu är det mycket på jobbet och jag är helt mentalt färdig när jag kommer hem varje dag. Scrappandet får sin tid om än mindre än vanligt men bloggandet och mina turer i andras bloggar får lida lite. Jag skulle så gärna bara sitta en kväll och vandra ut på alla bloggar och kommentera hos all underbara gulliga människor men just nu prioriterar jag andra saker lite mer. Jag hoppas att jag kommer ikapp med mig själv nästa vecka lite grand.

Det har blivit lite scrappat i alla fall. Jag har gjort en till färgutmaningen på Hildas Rum men den kan jag inte visa än och så har jag gjort en "bara för att" LO. Jag har använt en del av det som var i Sweet Spuds senaste månadspaket, jag bara ÄLSKAR de paketen! Det blev en ganska enkel layout men jag blev nöjd ändå. Tror jag är inne i en mer avskalad period just nu.
Läser en del amerikanska och engelska tidningar och det är klart att man blir påverkad över det man ser och det är oftast en mer avskalad stil i de tidningar jag kikar i. Allstå..inte så mycket dekos just nu för min del men jag kommer nog snart i en period igen då jag vräker på saker och det är ju en del av tjusningen...det finns inget rätt eller fel...man är ju helt fri att experimentera och prova olika stilar.

4 kommentarer:

ScräpEmma sa...

Ååååhhhh!!! Så härlig :-) Har du stansat ut hålen själv, och placerat ut dem? Eller...?? Så häftig idé!! (Liftvarning ;-) )

Livet och jobbet snurrar ju på ibland, det är ju så. Men, som du själv skriver, så kommer du ju ikapp sen - förr eller senare :-)

Mette sa...

Underbar layout!

Mmmm ibland går livet alldeles för fort och man hinner inte med hälften av allt det man vill göra!
Tänker på dig!

Plastfacken har jag köpt hos Skaparlusten. Finns under förvaring! Jag har precis köpt dem och gillar dem redan! :)

Stor Kram

Aase/ängel60 sa...

Ja vad gör man när man lämnar den lilla energi som kan tänkas finnas över på sitt jobb? Är det inte lite tyoiskt oss lärare att bränna sig i båda ändarna + att det är så mycket tuffare nu än för bara 10 år sedan. Jag njuter ledig dag och hoppas på kraft till att fota min senaste LO idag :) och scrappa lite om det inte är för mycket begärt
Kram och ta det lugtn. Aase

Lilo sa...

Läcker! Jag har massor med kit stående här nu, min tid räcker inte heller till. Jag vill ju få scrappa och så är jag för trött. Blä alltså! Men kanske är jag superpigg imorgon? Hoppas vi båda får scraptid i veckan! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...