fredag 17 oktober 2008

Häng på Idol

Nu har veckans vinnare i IDOL utmaningen annonseras och jag säger stort grattis till båda vinnarna! Nu har man chansen att tjäna extrapoäng om man värvar nya tävlande.
Det går till så här...om du har lust att hänga på det här skojiga tåget med chans att vinna massor med fina priser så följer du utmaningarna som du hittar här! Kort kan jag säga att det går ut på att spara poäng.
Läs först reglerna som du hittar här!
Sedan anger du att jag, Marie Asklund, har värvat dig när du mailar in ditt bidrag. Då får jag lite extra poäng och om du är med ytterligare minst en vecka (nu är det så kul så självklart är du med hela vägen.. :) ) så får du 30 poäng extra.
Så alla scrappande tjejer i vårt avlånga land...häng på nu!

1 kommentar:

ScräpEmma sa...

Åh...jag har ju funderat på det här....ska kolla lite till, men jag lovar: hänger jag på, så skriver jag att du värvat mig!! Jag menar, hade jag inte läst här nu, så kanske jag hade struntat i den helt!

Är förresten nästan klar med min lift av Smilla, som liten trädgårdsmästare.... Lite finputs å så fota den - i dagsljus, då...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...