onsdag 22 oktober 2008

I dag är det onsdag

...om det är någon som missat det.
Onsdag här betyder förhoppningsvis Grey's Anatomy och lite slappande på soffan. Smilla är pigg igen, tack för alla krya på dig hon har fått!

Med andra ord har jag jobbat idag och det har väl flutit på som vanligt. Jag känner lite press inför att vi ska skriva omdömen nu inför utvecklingssamtalen. Jag har ganska många att skriva om men det ska nog gå bra, jag vet ju VAD jag ska skriva.
Mitt paket från Sweet Spuds kom idag och jag som inte använt hälften från förra paketet!!! Just nu har jag bara ett månadspaket och det räcker just nu eftersom jag har handlat massor på Stellas!! Väntar nu på mitt andra paket därifrån på kort tid, var ju tvungen at köpa mer Basic Grey!! Sedan blir det ju lite annat också.
Igår kom tidningen scrapbooking mm och jag hade med sammanlagt fyra layouter i det här numret. Tre av dem var i en artikelserie om bildbeandlade foton så jag har lagt ner ganska mycket tid och energi till att skriva steg för steg beskrivningar till de fotona.
Förresten alla som gillar att stämpla!!
Ni har väl inte missat de underbara stämplarna som Stellas börjat sälja!!??
Om ni har missat så måste ni gå in och kika på dem NU!!
Just nu ligger underbara alster uppe på startsidan där Carina använt flera av dessa stämplar!

Här kommer en layout som jag gjorde för ett tag sedan, gillade inte hur avfotograferingen av den blev men jag orkar bara inte fota om den!

Nu börjar det ramla in allt mer bidrag till min utmaning! Så kul att se och så fina de är!!
Dottern suckade lite igår och sa:
- Men mamma, varför ska du ha med mig som jury...det är ju så svårt!!
Hihi, ni har ännu lååång tid på er att göra det svårare för oss! Behöver inte ha era bidrag förrän den 31/10!

5 kommentarer:

ScräpEmma sa...

Åh, så läcker!!! Älskar färgerna på hela LOn - och på Smillas tröja :)
Att hon är ett charmtroll kan ju vem som helst se :)

cecilia sa...

åh så härligt.se hur hon knäpper händerna..ja nog är det ett charmtroll alltid.Vet du vad du skulle göra.du skulle göra ett litet album med minibilder i på LO terna och allas kommentarer ned printade till sidorna..tänk så kul när hon blir större och läser allt.

Ulla sa...

Som vanligt, helt outstanding...
Och vilket charmtroll. Hur har du gjort blomman och "böjarna" nere i vänster hörnet på fotot. Otroligt snyggt.

Susny sa...

Vilket charmtroll. Lo'en är verkligen jätteläcker!

cattis sa...

Ja vilket charmtroll ♥ såå söt! härlig layout!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...