torsdag 9 oktober 2008

WDY, Basic Grey och Sassafras

Nu kommer det en hel del av det jag har hållt på med i veckan.
Först ut är veckans bidrag till WDY tävlingen, den här gången skulle vi scrappa om pinsamheter och jag kunde inte direkt komma på en sak (det är väl för många.. :) )utan jag scrappade om att det är pinsamt att jag aldrig kan hålla truten!!

Så fort Basic Greys nya serier hade landat hos Stellas så skickade jag iväg en beställning. Jag köpte nästan alla papper i serien Off Beat. De är sååååå otroligt snygga! Nu funderar jag på att köpa hem alla i Ambrosia serien också...får se om plånboken tillåter det!!
Här kommer i alla fall lite som är skapat med Basic Grey.
Först en LO där Smilla sitter på en gunga och ser väldigt fundersam ut..

Jag köpte Die-cuten till serien också och det gör verkligen att sidorna scrappar sig själva!

Sedan blev det en LO som jag har tänkt att göra länge!! Vi köpte en DVD med Mora Träsk redan när Smilla var ett par månader och hon älskar verkligen den DVD'n!! Nu gör hon massor av rörelserna till den och hon vet innan vad som kommer....
Här har jag också använt Off Beat kollektionen..och de här har underbar retrokänsla!!

I senaste månadpaketet från Jommas Lilla Krypin fanns det med en del papper från Sassafras senaste kollektioner och de är underbara!! Vill bara ha alla!

Här en Lo med det söta pippipappret. Ett gammalt foto på Smilla när vi har pallat upp med kuddar runt omkring henne eftersom hon fortfarande tippade ibland när hon satt.
Hmmm...tänk att den lilla trollungen nu klättrar på borden här hemma...tiden går alldeles för fort!!

12 kommentarer:

soffan sa...

Vilka härliga Lo´s du har gjort och härliga papper. Och du Mora Träsk gillar gubben min oxså. (ler)
Grattis du har kommit över 10000 besökare. Det är nu 10054 Grattis igen
Kram Ann-Sofie/soffan

LillBlomman sa...

Wao!! Härliga! Den röd/gröna gillar jag massor!! Du, om det är ok lägger jag upp dig på min blogglista, kikar ju in här hela tiden! Kramen!

Ulla sa...

Ojojoj här har det jobbats minsann. Och alla lika snygga, är så mycket att titta på så jag får kolla in fler gånger innan det smälter.
Men "dina tankar" de små flugorna som surrar runt. Mora Träsk, blomrankan och färgerna. "Sitter med stöd" allt bara stämmer. Coolt.

ScräpEmma sa...

Åh, vad du hinner!! Och alla är så fantastiskt härliga! Gillar din BOM-LO massor, den nedslagna blicken säger allt *s*
Håller med om att BGs nya serier är helt fantastiska (som vanligt...). Har dock bara köpt nån här, och nån där pga..ja, du vet..$€$€... :-(

Lilo sa...

Åh vilka mysiga layouter!!! Man blir så himla glad! Jag köpte också en del BG papper och fick ju Jommas senaste kit. Just nu har jag lite annat jag måste göra men sedan ska jag scrappa med dem! =)

malwa sa...

Så snyggt! Du är så duktig! Jag fick ett mindre habegär efter pappret med frukter... ;-)

Och det där med att öppna munnen i tid och otid känner jag igen! ;-)

Aase/ängel60 sa...

Vad många fina du gjort, gillar den med Smilla´s tanakr. Så fint samspel mellan papper och foto
Kram Aase

cecilia sa...

Allt blir bara så rätt när du sätter ihop en LO.Papprena är helt underbara.En fröjd för ögat

teres sa...

Åhhh, vad mycket nytt o snyggt du gjort.......gillar allt!!!! Håller med Lilo, jag blir också glad av dina layouter!

Kickans_blogg sa...

UNDERBARA LO´s!! Tack för dina rara ord i min blogg!! :0) Kramizar Kicki

elsamaja sa...

Åhhh hur väl känner jag inte igen mej, i vad du skriver på LOn om pinsamheter, jag är också en sån där sort, som pratar både på in och utandning, och extra mycket när jag blir nervös och stressad.

Jättefina LOs hela bunten, och ett himla fint kort på Smilla, från skogspromenaden.

Kram och trevlig helg

Cattis sa...

Ååååhhhh....nu vill jag hem och scrappa!!! Vilken inspirations kick jag fick!

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...