lördag 4 oktober 2008

WDY v40

Här kommer min layout till veckans utmaning på We Dare You. Den här gången skulle vi scrappa en mening som beskriver oss själva. Jag har klurat en del och det fick bli så här.
Jag tror att jag är i någon slags scrapblock.Jag blir inte nöjd med någonting jag gör (ok, jag är nöjd med den till tävlingen på Hildas rum) och jag sätter mig bara vis scrapbordet och suckar och vet inte riktigt vad jag ska göra. Antar att det är för att det är så mycket annat just nu men det är ju då jag som mest BEHÖVER få koppla av med lite scrapping.

I kväll ska jag till Linköping och gå på Lena och Orup med några från jobbet och vem vet..jag kanske är mer inspirerad efter att gjort något sånt, jag har inte varit ute på något på evigheter.

Smilla och Sara har verklgien busat den här veckan och visst är det goa????

2 kommentarer:

Sara sa...

VILKEN BILD =S

Aase/ängel60 sa...

Lena och Orup är kanon kan jag lova.....såg dom i Göteborg, hoppas du får en härlig kväll med avkoppling och roligheter.
Härlig LO, vilka kul foton..... Busiga goa tjejer har du också det är livskvalitet eller hur!
Kram kram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...