tisdag 25 november 2008

Mår inge bra...

Jaha...så har man precis blivit kvitt den envisa förkylningen så sätter min knasiga mage igång i stället! Jag har till och ifrån problem med magen och det brukar släppa ganska snart men nu gjorde det inte det den här gången. Det började natten mellan söndag och måndag klockan två och jaghar fortfarande kramper i magen. Jag har varit på sjukhuset. Igår var jag så uttorkad och hade så ont så jag fick dropp och morfin. De tog en herrans massa prover och sedan fick jag recept på smärtstillande och fick åka hem. idag var jag på återbesök och de tog samma prover igen för att se om det hade blivit bättre värden. Det hade det (jag har inte lika ont i dag) så de skickade hem mig, sjukskrev mig veckan ut och hänvisade mig till fortsatt utredning (som redan är på gång) på vårdcentralen i Tranås i stället..
Sånt är det...nu är jag bara så trött på att inte veta vad som är fel! Är det gluten? Är det någon tarmsjukdom? Har jag bara "känslig" mage? Eller vad?
Jag försöker att sitta och scrappa kortare stunder i taget. Jag vill så gärna bli klar med mitt sista bidrag till PP's idoltävling och jag är nästan klar! Hoppas bara att kvaliteten är jämn med tanke på hur jag mått senaste dagarna!

Förresten! Nu har veckoutmaningarna på Stellas forum börjat! Sedan är det CC på Allt om Scrap forumet med start i helgen! Ni har en hel vecka på er att göra alla underbara utmaningar! Hoppas nu bara att jag mår bättre så att jag får chans att scrappa lite med!

8 kommentarer:

Carola sa...

Din stackare, jobbigt att inte veta vad det är. Och tyvär är de så sega på att reda ut sånt. Pigga på dig vännen.
Kram Carola

Poohtra sa...

Kray på dig.
Kram Petra

Essmo sa...

Åh va segt & vara dålig.. Hoppas du snart blir frisk!

Skall bli spännande & se vad du hittar på till PP´s final ;)

Kram...

Aase/ängel60 sa...

Magen är krånglig att ha bsevär med.... Usch och fy! En stor krya på dej kram! Aase

ScräpEmma sa...

Åh, krya på dig!! Det låter fruktansvärt! Problem med magen är inte att leka med... :( Och så stressande att inte veta vad det beror på!!
Jag hoppas du snart får svar, och att det inte är något allvarligare.

Jag tror säkert det blir ett lika bra bidrag till idoltävlingen, som de du gjort hittills. Jag håller tummarna för dig i tävlingen!!

Sköt om dig och magen nu!!
Kram!!

silwerstar sa...

Jag hoppas du kryar på dig och att du snart får veta vad det är som felar, det låter inget roligt alls det där..! :-S Kram på dig!

LillBlomman sa...

Åh vad jobbigt, hoppas att du kan få hjälp ordentligt! Vet hur det är!! Krya på dig!

Cecilia sa...

krya på dig.Jag hoppas att du snart får reda på vad som fattas dig.Mag och tarm problematik är alltid svårt.Hoppas på en snabb återhämtning för din skull.Ha det gott och vila dig nu kram cecilia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...