fredag 26 december 2008

Ett par layouter!

Japp..nu är jag igång!
Idag har jag slappat och scrappat.
Vi har inte gjort någonting speciellt utan tagit det bara lugnt! Skönt att ha en sån dag efter allt julande!
Den här layouten har jag gjort till en utmaning på Svensk Scrapbooking. Temat skulle vara jul och man fick inte använda något enfärgat papper eller CS. Jag fick häromdagen mitt månadspaket från Sweet Spuds och därifanns det rutiga pappret från Sassafras och det röd-vita pappret och det grönrandiga pappret från American Crafts helt underbara julpapper!!

Detalj på texten.

Näst Lo gjorde jag egentligen med tanke att skicka in till tidningen men jag gjorde ett par missar på den så det blev en LO "Bara för att". Ytterligare en LO med bara Basic Grey!!

7 kommentarer:

aviga Ellen sa...

Underbara LO:er båda två! Riktigt inspirerande! :-D

Sanna F sa...

Så superfina layouter båda två!!!
God fortsättning!!! Skönt med en slappar dag!
KRAM

Annika sa...

Hihi, Andreas fick till en bra bild där!! =D Vad kul! Kul också att hon reagerade så bra som hon gjorde! Kram på er alla!

linda sa...

jag bara älskar den nedersta layouten!! Tycker den är helt fantastisk! Sen ville jag bara kommentera angående mina mål som jag skrivit om i min blogg, jag lovar, de är helt rimliga mål jag vet jag klarar ;) Hoppas du haft en fantastisk jul och fått njuta ordentligt av familjen! Kraaaam

Aase/ängel60 sa...

Härliga LO båda två....
Ha ett skönt avkopplande jullov. Jag åker tillsommarstugan i Varberg för att scrappa, vila och fira nyår :)
Kram kram Aase

ScräpEmma sa...

Åh, så fina LOer du gjort sen sist! Har inte hunnit titta in på ett par dagar, barnen är sjuka och då är det fullt upp... I övrigt julen varit bra, hoppas din varit toppen!!!

Så läcker "I tomtens knä" är :) Och din sista WDY-LO är helt underbar!!
...och hur kul var det inte att se videon med Anders F Rönnblom???!!
Söt liten William! Och söt Smilla :)
Kram

Mette sa...

God fortsättning Vännen!

Underbara layouter! Som alltid när du har varit i farten! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...