onsdag 17 december 2008

Ett par LO's

Japp...då har jag i alla fall fått ihop ett par layouter.
Den här är gjord till en skisstävling på Scrapperiet. Det blev en ganksa stilren layout med ett foto på Smilla från i somras när vi var en sväng till Gränna.
Den här layouten är gjord "bara för att". Jag har haft fotona liggande ett tag och velat scrappa den och igår kom jag på hur jag ville göra. Den är gjord med Basic Grey's serie Ambrosia och jag älskar även den serien med BG!!!!

Idag var jag och hämtade ett roligt paket! Det var min vinst från Skaparlusten och det innehöll ALLA 18 papprena från BG's juliga serie Wassail + elements stickers + monogram stickers!!! Dessutom fick jag underbara juliga blommor och blad!!!
Jippie!!!!!
Det känns som jag börjar bli sjuk igen. Dick hade feber hela helgen och jag trodde att jag klarat mig den här gången men nu har jag väldigt ont i halsen och jag är såååå trött! Vill verkligen inte bli sjuk nu! Sara fyller 16 år på söndag och jag har massor jag vill göra innan jul.

6 kommentarer:

Lilo sa...

Urfina layouter!!! =) Hoppas du inte blir sjuk. Jag har alltid ont i bihålorna kring jul... nu med... och nu har jag ont i öronen också! =( Jag har bergis blivit smittad av hunden. Mycket konstigt! Kan man bli det tro?

Nathalie sa...

Riktigt läckra!!!

Ulla sa...

Vilka underbara färger, hur coola som helst....
Kan ju inte bli sjuk nu... säger jag och sitter och nyser...

Teresa sa...

Otroligt fina scrappingar! Och Smilla ar ju otroligt sot :)

Essmo sa...

Åh. vilka fina layouter! Härliga färger.. Blir glad när man är här inne & kikar! =)

Kram K.

Aase/ängel60 sa...

Jätte mysiga LO du gjort, härlig Smilla du har:)Hoppas du klarar dej från bacillerna....
Men annars är det tyoiskt man blir sjuk på jullovet

Kram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...