lördag 6 december 2008

Lördag idag!!

Tjoho...här kommer två layouter från mig. Jag är inte så värst nöjd med dem men har haft det så stressigt i veckan så det har varit svårt att sitta i lugn och ro och verkligen få utlopp för alla känslor och all kreativitet!

Men men...så här blev de i alla fall...

Den här är gjord till en utmaning på Allt om Scrap forumets CC att scrappa monokromatiskt och jag valde rött...
Den här är scrappad till WDY och temat den här gången var känslor inför julen.

Inte nog med att jag inte är helt nöjd med dem, dessutom är det sååå surt att fota på kvällen! Men, men....livet går vidare!

Idag har vi handlat julklappar och hälsat på min brorsdotter som fick barn för ett par veckor sedan. Idiot som jag är glömde jag att ta med mig kameran!! Men då får jag ju en anledning till att snart hälsa på dem igen!

4 kommentarer:

Aase/ängel60 sa...

Ooooops en scrappare utan kamera :) Det känns lite surt förstår jag. Så snygg din röda LO är superläckert med en färg, och din LO om julen, så fin den också och vilken kul ide´att skriva vad julen betyder för den sjäkv, inte allt komersiellt ;)
Må gott. kram Aase

ScräpEmma sa...

Så mysig JulLOn är! Älskar granen med sina dekorationer :)
Din monochromatiska LO är bara SÅ läcker!! Och det är så kul med en röd (som dessutom INTE är jultema) mot alla andra i utmaningen. Det är ju nästan bara vita i övrigt...*s*

Sanna F sa...

Suuuuuuuuuper snygga los!

Nathalie sa...

Dom blev ju skitsnygga!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...