onsdag 3 december 2008

Sååå besviken...

Jaha...då var vinnarna presenterade i Pysselpassions Idoltävling och jag kan inte rå för det men jag är såååå besviken! Kom inte ens med bland topp 6! Alltså, jag nästan skäms för att jag är besviken men det är jag! Superduperbesviken!
Jag kan tydligen inte bättre...och just nu är mitt scrapsjälvförtroende nere på botten.

Jag kan sitta och tala om för mig själv att jag scrappar för min egna skull (vilket jag givetvis också gör!!) samtidigt tävlar jag för att jag vill tävla! Och det innebär att man vill ha en chans att vinna..ok visst den kanske inte är riktigt rumsrent att säga att man vill vinna men just nu är jag så depp att jag struntar i vad som är rumsrent...
Jag vet att jag kommer tänka annorlunda i morgon och jag vet att jag kommer över det och jag vet att jag kommer fortsätta scrappa men ...just nu känns det piss! Jag lade ner själ och hjärta i mina finalbidrag och det räckte inte...så är det bara.... det är det bästa jag kan...och det är inte bra nog. :(

Förresten...vill trots min depp gratta Carina som vann alltihop! Hon är verkligen en av mina idoler och dessutom min DT-kollega och jag hoppas att jag någon gång kan ha samma jämna kvalitet som hon har på sina alster!!!!

5 kommentarer:

linda sa...

Det var hård konkurrens och dina grejer är grymma, så bara för att du inte vann betyder det inte att du är dålig, så det så :) Du gör helt fantastiska alster och jag loooooovar dig att det finns massa massa människor i scrapvärlden som inspireras av din härliga stil. Du är grym, tro inget annat :)

Mahlin sa...

o vännen.. vet du.. ditt freestylealbum var verkligen underbart och jag älskade varenda liten färgglad del av det.. och din shabby lo med knapparna var underbar den med och du hade mina röster för jag tycker att det du gör är såååå fint! och jag uppskattar att du är så ärlig såhär i bloggen.. det tycker jag om! Jag önskar att jag kunde vara besviken öppet, men jag är sååå feg! KRAM

Ulla sa...

Klart att du får vara besviken, om man är med och tävlar så är det väl för att vinna. Annars skulle man väl inte tävla, precis som i all idrott. Och gör man sitt bästa (som man gör) och inte vinner så måste man väl bli besviken, det är väl helt normalt.

Men JAG tycker att du gör helt underbara grejer och jag tycker du ska vara stolt, MYCKET stolt över vad du kan göra. Jag inspireras mycket av vad du gör.

silwerstar sa...

Jag förstår vad du menar och man har rätt att känna så! Jag tror definitivt inte att du är ensam om denna känsla..! Jag är uppriktigt förvånad över att ditt namn inte fanns med, för mig var det liksom så självklart att du skulle vara med i toppen.

Kram!!

Asksvart sa...

Ja kände percis som dig när jag läste vinnarna i PP´s idoltävling... som man har kämpat, både igenom tävlingen och finalen å inte ens hamna bland topp 6...

Känns nog bättre efter helgen eller så... *hoppas*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...