söndag 28 december 2008

Scrapjos söndagsskiss!

För ett tag sedan fick jag ett mail av Linda (scrapjo) där hon frågade om jag ville skapa efter en av hennes skisser och givetvis tackade jag ja! Hon har i sin blogg börjat med en hel massa kul som t.ex tipsar om olika scrapprodukter och så en skiss varje söndag! Dessutom skriver hon så himla bra om sitt vardagliga liv, scrap, träning, familj och skola.

Så glöm inte kika in hos henne!
Ni hittar henne HÄR!

Skissen som hon skickade mig ser ut så här:
Och min tolkning blev så här:

Tack Linda för en inspirerande skiss!
Sätt igång och skapa nu alla scrappande tjejer där ute!

2 kommentarer:

linda sa...

Tack själv! Jag blev jätteglad när du tackade ja och sedan gjorde en så otroligt fin tolkning :D

Åsa/asamia sa...

Å vilken fin LO! Gillar texten, ofta är det för lite text på mina LO - här fick jag massor av inspiration.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...