onsdag 28 januari 2009

Friluftsdag

Idag har vi på skolan haft friluftsdag. Det brukar alltid bli trevliga dagar då man får umgås med eleverna på ett lättsammare sätt. Jag var en av ledarna i en grupp som hade halva dagen promenad och andra halvan av dagen bowling. Det var superskoj och eleverna var glada och positiva.
Igår scrappade jag men jag har inte hunnit fota den än men jag har två layouter att visa ändå. Det är två LOs som jag skickat in till tidningen men inte fått publicerade.




Trots att de inte blev publicerade så gillar jag båda väldigt mycket. Den övre är på Sara och pojkvännen och den nedrepå Sara när hon ser filosofisk ut (egentligen var hon trött... :)

8 kommentarer:

Scrapping The Music sa...

Love all your work! Will you please email me at myontz@msn.com. I would like for you to be our Feb. Guest Designer.

Mette sa...

Åhhhh de är så himla fina båda två!
Men kortet på Young love är ju bara såååååå underbart!

Aase sa...

Du kan verkligen få till det, fotot på den översta är sååååå vackert. Härliga LO båda två.
I morgon har vi APT, tänk vad skönt när vil flyttat in i den nya skolan och bara är på dett stääle.
Kram Aase

Ulla sa...

Vilket romantiskt foto, som hämtat ur någon film. Den andra LO:en är så härliga färger, blir full av energi när man tittar på den.
Fint nytt foto på dej med...

silwerstar sa...

Den översta layoten är helt underbar!!! ♥

Eyovine sa...

Super!!! Fotot i den övre är ju helt makalöst vackert. Sen gillar jag upplägget på den nedre..å det fotot var också fiiint =)
Det är så inspirerande att kika in hos dig.

// Maja

ScräpEmma sa...

Helt underbara LOer, härliga färger, vackra foton!! Och grattis till att vara gäst-DT hos Scrapping the music!! :) WOW liksom!

Monika sa...

Vaddå inte fått publicerade???
De är ju hur vackra som helst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...