onsdag 14 januari 2009

Jobb, jobb, jobb.... + Mitt 2009 i bilder /Foto9 och 10

Japp..nu är det fullt upp igen, jobbar, kommer hem och är skitslut. Låter som jag alltid klagar när jag pratar om jobbet och där är väl inte riktigt ok, jag älskar för det mesta mitt jobb men det har av olika anledningar varit väldigt tungrott ett tag och det hr gjort att jag har haft lite svårt att hitta glädjen i det jag gör. Det känns i alla fall bättre sedan jul då jag känner att jag visar mer av min egna lärarroll i jobbet nu i undervisningen. Svårt att förklara sånt där men de som jobbar som lärare förstår nog ungefär vad jag menar. Ibland blir man av olika anledningar tvungen att ta en roll som inte riktigt passar ens personlighet och det sliter.

I morgon på dagen ska jag följa med Kamratstödjare och elevrådsrepresentanter till Huskvarna på ett ställe som är liknande Bodaborg (fångarna på fortet) Det ska bli kul att göra något annat en dag och bara ha skoj ihop med ungdomarna.

När det gäller scrappandet så har jag en Lo som ligger nästan färdig...hoppas kunna lägga upp den i morgon.

Här kommer ett par foton av Mitt Liv i Bilder 2009.

Det första är taget i förrgår (blev inget foto igår..) Smilla har hittat "skolklockan" som alla som gick ut lärarutbildningen fick på sin examensdag. Hon var väldigt road av klockan!

Den andra bilden är ifrån idag. Smilla gillar verklgien att diska och hon är ganska duktig på det också! När hon inte dricker upp diskvattnet vill säga...här står hon och diskar sina leksakskastruller osv.

1 kommentar:

silwerstar sa...

Hon är så himlans söööt Smilla! ♥ Hoppas ni får det trevlig imorgon i Huskvarna! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...