tisdag 20 januari 2009

Läget just nu...

* Sjukt barn, Smilla har över 39 graders feber, snorig och hostig har inte sovit vettigt på två nätter. Med andra ord hr inte vi det heller, men jag tycker så synd om henne!!
* Jag VABade idag, Dick i morgon, Dicks chef sur...Vet inte hur vi ska få ihop det på torsdag om hon inte är frisk. Jag har medarbetarsamtal med min chef, men jag antar att det blir jag som får vara hemma.

* Sålde Passaten idag!

* Ska in i morgon och kolla upp min mage...eller rättare sagt mina tarmar...
* Fastar och tar laxerande just nu på grund av undersökningen i morgon! Ska dricka en hel massa idag och efter nio i morgon bitti får jag inte dricka alls!
* Hungrig och nervös för undersökningen...alltså..ni fattar väl? Hur trevligt är det??? Hur förnedrande är det och hur obehagligt/ont kommer det göra? jag återkommer med en detaljerad beskrivning av hur det var...NOT!

6 kommentarer:

malwa sa...

Stor kram!!!!

soffan sa...

Åhh vad härlig din Lo´s är ´Den där Bus på bondgården var oxså härlig,gillade färgerna på den.
Jag tänker på dig i dag, undersökningen går nog bra.
Kram Ann-Sofie/soffan

Aase/ängel60 sa...

Hej, stackars lilla Smillan, sjuk igen. Tufft när barnen är i den åldern, men det går över!
Hoppas din undersökning går bra, jag fattar recis din oro, gjort det själv. Håller tummarna. Kram kram Aase

ScräpEmma sa...

Så fina foton och snygga LOsar som kommit upp sen sist. Haft dåligt med tid både för scrap & bloggbesök, men det blir bättre :)

Lider med er, det är så tungt när det krånglar kring VAB och när barnen är sjuka öh. Jag hoppas lilltösen blir frisk fort, och att allt löser sig!!!

Lycka till med undersökningen. Hoppas så att det ordnar upp sig med din mage :(

Kram!

ScräpEmma sa...

Hej igen!!!

Har nåt till dig i min blogg....

Annika sa...

Hoppas undersökningen gick bra idag, och hoppas det blir bättre med Smilla snart, tänker på er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...